sobota, 2 stycznia 2016

O co w tym wszystkim chodzi ?

Hej!
Zacznijmy od początku więc:
Nazywam się Małgosia. Chodzę do drugiej klasy gimnazjum. Kocham czytać książki i właśnie z tego powodu założyłam tego bloga.
Na tym blogu będą ukazywać się recenzje książek a czasem filmów.
Serdecznie zapraszam was do czytania mojego bloga. Dopiero zaczynam ale mam nadzieje że na tym blogu nie będziecie się nudzić :).
Jak pisałam powyżej głównym powodem założenia tego bloga jest moja miłość do książek, ale też chęć dzielenia się moimi recenzjami i przemyśleniami związanymi z właśnie przeczytaną książką.
Czytam praktycznie wszystkie rodzaje literatury. Najmniej lubię powieści historyczne to też męczę się z moją obecną lekturą, wpis o niej na blogu wkrótce się pojawi :).  
Jestem potterhead, naprawdę kocham tą serie książek  i czytałam ją już milion razy <3 !
Zakochałam się też w trylogii ,,Zbuntowana" i ,,Igrzyska śmierci".
Myślę że to wszystko co chciałam wam przekazać w pierwszym wpisie.
Serdecznie zapraszam na mojego bloga i życzę miłego czytania :) !

Małgosia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz