środa, 6 stycznia 2016

" Wariant "

Witajcie moi zaczytani!
Dziś przychodzę do was z recenzją naprawdę dobrej książki pt. "Wariant" Robinson Wells.
Więc zaczynamy :)

1. Okładka
Na okładce widnieje rozmazane zdjęcie chłopaka i dziewczyny w czerwonym sweterku, wyróżnia się on ponieważ cała okładka jest utrzymana w chłodniej i niebieskawej kolorystyce. Według mnie zachęca ona do przeczytania tej książki.














2. Opis książki
Opis książki znajduję się na tyle okładki jak i w środku na tak jakby zakładce. Z tyłu okładki oprócz krótkiego opisu znajdują się też recenzję czytelników. Z opisu dużo się dowiadujemy wiemy już o szkole, znamy imię głównego bohatera, dowiadujemy się o istnieniu 3 gangów i o dokonaniu wyboru, wiemy o surowym regulaminie, o braku nauczycieli , o kamerach, nie znamy tylko tajemnicy szkoły.
I ten opis mimo że bardzo szczegółowy zachęca nas do przeczytania gdyż po przeczytaniu go każdy chce się dowiedzieć co za tajemnicę skrywa szkoła.


 













3. Czcionka


Litery są dosyć duże ale nie za duże :D. Łatwo się czyta taki tekst. W tym punkcie dodam jeszcze że książka liczy 300 stron.

















4. Moja opinia
Bardzo podobała mi się ta książka i ubolewam że nie ma drugiej części :( Bardzo dziwne lecz szczęśliwe zakończenie. Serdecznie polecam !!!

Daje 9/10 :)


Mam nadzieje że moja recenzja przypadnie wam do gustu.
Pozdrawiam :)







2 komentarze:

  1. Zaciekawiła mnie ta książka i wrzucam ją do swojej listy książek do przeczytania:)
    Zapraszam również na naszego bloga http://polengland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem! Świetny blog! Zapraszam do mnie:
    http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń